مرکز دانلود بازی های شرکت Ubisoft
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

        برای دانلود آنت ویروس ها روی ادامه مطلب کلیک کنید.

        منبع:www.downloadha.comوwww.sibdownload.com



ادامه مطلب ...
شنبه 12 فروردين 1391برچسب:دانلود بازی , :: 19:27 :: نويسنده : افشین مقدمی

Deep دانلود بازی Deep Black Reloaded برای PC

Deep Black Reloaded عنوان یک بازی اکشن (شوتر سوم شخص) است که توسط استودیوی روسی Biart ساخته شده است . بازی دارای ۴۰ مرحله ی مختلف در بخش تکنفره است که در مکان های مختلفی طی می شوند . .زمانی که بخاطر جنگها و قدرت طلبی ها کره زمین به یک خرابه تبدیل شده است و همه به دنبال منابع انرژی جدید هستند.با توجه به معروف نبودن کمپانی سازنده باید گفت گرافیک و گیم پلی بازی بسیار خوب کار شده است! هر چند سبک جدیدی را ایجاد نکرده است ولی با بازی هایی که در بازار جهانی عرضه میشوند برابری میکند .از نظر گیم پلی بازی شباهت های بسیار زیادی به بازی Time Shift و Kill Zone دارد در بازی از Jetpack استفاده شده است که در نسخه سوم از بازی Kill Zone هم استفاده شده بود و بیشتر از ۸ ساعت تایمی هست که برای اتمام بازی در نظر گرفته شده است.

منبع:www.downloadha.com



ادامه مطلب ...
شنبه 12 فروردين 1391برچسب:دانلود بازی, :: 19:23 :: نويسنده : افشین مقدمی

warp cover دانلود بازی Warp برای PC

 

Warp یک بازی اکشن برای کامپیوتر است. در این بازی شما یک ربات کوچک بامزه هستید که نه تنها قابلیت نفوذ در دیوارها را دارد بلکه می توان اشیاء را به دشمنان بچسباند سپس آنها را منفجر کند. این بازی اکشن معمایی جایی است که بازیکنان به عنوان Zero یک ربات مخرب دوست داشتنی زرد رنگ هستند. این ربات توسط افراد شرور ، از دنیای خودش دزدیده شده و برای یک سری تحقیقات به تاسیسات زیر آبی وارد شده است. Zero باید برای فرار از این مکان نقشه ای بکشد و اینکار را باید با استفاده از قابلیت های منحصر به فرد خود مانند پیچیدن، قطعه قطعه کردن،بازتاب و غیره انجام دهد. یا فرار کنید و یا دشمنان را نابود کنید. برای انتقام گرفتن باید تمامی انسان هایی که در این تاسیسات زیر آبی وجود دارند را بکشید و یا می توانید روش مخفی شدن را انتخاب کنید و راه خود را با استفاده از این روش و بدون کشتن دشمنان، پیدا کنید. جلوه های بصری این بازی علمی تخیلی و چشم اندازهای استراتژیک آن به شما امکان حمله های برنامه ریزی شده و طرح ریزی نقشه فرار از این تاسیسات زیردریایی را به شما می دهد.

منبع:www.downloadha.com



ادامه مطلب ...
شنبه 12 فروردين 1391برچسب:دانلود بازی , :: 18:51 :: نويسنده : افشین مقدمی

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی FiGHTCLUB بازی|

 

Dirt3 cover small دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PC

نسخه جدیدی از بازی DiRT 3 امروز برای PC عرضه شد. در این نسخه که با نام نسخه Complete Edition عرضه شده است ، ۱۲ جاده جدید ، ۲ محیط بازی جدید و ۱۳ ماشین جدید به بازی اضافه شده است. هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: "این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است". DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

منبع:www.downloadha.com



ادامه مطلب ...

|به همراه آپدیت فیکس ۳٫۱٫۱ بازی|

گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۱ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

منبع:www.downloadha.com



ادامه مطلب ...
شنبه 12 فروردين 1391برچسب:دانلود بازی, :: 18:36 :: نويسنده : افشین مقدمی

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

منبع:www.downloadha.com



ادامه مطلب ...

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRar 3.93 (x86 – x64) Final Full Version :

- امکان تکه تکه کردن فایلهای بزرگ

- بالاترین حد فشردگی در مورد اکثر فایلها

- ساخت نسخه نصبی از برنامه ها

- امکان تعریف Recovery Record جهت بازیابی فایل فشرده ای که در انتقال خراب شده است.

- امکان تعمیر فایلهای فشرده

- ساخت دو فرمت RAR و ZIP

- باز کردن اکثر فرمتهای فشرده فایلی

و …

منبع:www.downloadha.com



ادامه مطلب ...
پيوندها
  • 16mehrبهترین وبلاگ------------
  • ziza ها بیان تو
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرکز دانلود بازی،فیلم،نرم افزار و.... وآدرس download020.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 110978
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


سوسا تم


Babak Jahanbakhsh Ey Kash